JAVNI RAZPIS ZA ODDAJO SLADOLEDNEGA KIOSKA V NAJEM, ZA ODBOBJE MED 2019 IN 2022
Osnovni podatki
POVABILO K ODDAJI PONUDBE
Občina Postojna, Ljubljanska cesta 4, 6230 Postojna objavlja na podlagi 62., 63. in 64. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018, 79/2018) in 16. in nadaljnjih členov Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (31/2018)
JAVNO ZBIRANJE PONUDB
ZA ODDAJO SLADOLEDNEGA KIOSKA V NAJEM, ZA OBDOBJE MED 2019 IN 2022
objavljeno na spletni strani www.postojna.si od dne 6.9.2019 do dne 27.9.2019.
1) PREDMET ODDAJE V NAJEM
Občina Postojna oddaja v najem del zemljišča s parc. št. 372/48, k.o. 2490 Postojna, skupaj s kioskom v površini 12 m2 s teraso, v skupni površini največ 30 m2, za opravljanje dejavnosti najemnika – prodaja sladoleda.
2) MERILA ZA IZBOR, VIŠINA IZHODIŠČNE NAJEMNINE IN ČAS TRAJANJA NAJEMA
Najemno razmerje se sklepa za določen čas, in sicer za dobo 3 let, z odpovednim rokom 30 dni.
Izhodiščna najemnina znaša 160,00 EUR na mesec brez DDV in se usklajuje enkrat letno z indeksom rasti življenjskih stroškov. V izhodiščni najemnini niso zajeti obratovalni stroški, stroški tekočega vzdrževanja, stroški elektrike, vode, kanalščine in odvoza odpadkov, ki jih plača najemnik. Na podlagi druge točke 44. člena Zakon o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 83/12, 86/14 in 90/15) je najem nepremičnine oproščen plačila davka na dodano vrednost.
Izbran bo tisti ponudnik, ki bo glede na podlagi naslednjih meril zbral največ točk (skupno število točk je 100):
- Višina najemnine (najvišje možno število je 80 točk):
število točk posameznega ponudnika = 80 točk x ponujena višina najemnine/najvišja ponujena višina najemnine
- Velikost podjetja (najvišje možno število je 20 točk):
Ponudnik je mikro/malo podjetje 20 točk
Ponudnik je srednje podjetje 10 točk
Ponudnik je veliko podjetje 0 točk
Skupno število točk = število točk z naslova višine najemnine + število točk z naslova velikosti podjetja.
V kolikor bo več ponudnikov izbralo enako število točk, bo najemodajalec z zainteresiranimi osebami opravil pogajanja o ceni. Najemodajalec bo najemno pogodbo sklenil s ponudnikom, ki bo ponudil najvišjo mesečno najemnino.
Pri javnem zbiranju ponudb kot ponudniki ne morejo sodelovati cenilec in član komisije ter z njimi povezane osebe.
3) POGOJI ZA UDELEŽBO V POSTOPKU JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB:
Zavezujoča ponudba mora vsebovati:
- potrdilo o državljanstvu RS ali druge države članice EU oziroma potrdilo o tem, da ima družba sedež v državi članici EU. Državljanstvo se izkazuje s potrdilom o državljanstvu oziroma kopijo osebnega dokumenta, iz katerega je razviden podatek o državljanstvu (potni list, osebna izkaznica,...). Sedež družbe se dokazuje z izpiskom iz uradnega registra, iz katerega je razviden sedež družbe – priloga 1. Iz dokumenta mora biti razvidno aktualno stanje.
- dokazilo o strokovni usposobljenosti za opravljanje dejavnosti – priloga 2 (A-E):
- za s.p.: izpisek iz AJPES-a, ožigosan in podpisan s strani ponudnika,
- za gospodarske družbe: izpisek iz sodnega registra,
- za druge pravne osebe: izpisek iz drugega registra,
Izpisek ne sme biti starejši od 15 dni od roka za oddajo ponudb.
- Izjave (2/A-2/E)
- Ponudnik mora predložiti tudi kratek opis obsega dejavnosti, ki bi potekala v poslovnem prostoru in kratek opis svoje sedanje dejavnosti.
- izjave o zagotavljanju finančnih sredstev in poslovni stabilnosti – priloga 3 (3/A-3/D),
Občina Postojna si pridržuje pravico, da vse navedbe iz 4. točke pogojev za udeležbo
preveri oziroma od ponudnika zahteva predložitev ustreznih dokazil, ki potrjujejo
dejstva iz zgornjih izjav.
- izpolnjen, na vsaki strani parafiran, podpisan in žigosan vzorec najemne pogodbe za najem prodajnega mesta – priloga 4,
- izjavo ponudnika o ponujeni višini dnevne najemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne najemnine in izjavo ponudnika o vezanosti na dano ponudbo (ponudba na predpisanem obrazcu) – priloga C,
- original bančno potrdilo o nakazilu varščine v višini treh izhodiščnih mesečnih najemnin – priloga 5,
- izjavo ponudnika, da:
- so vsi podatki v ponudbi resnični in nezavajajoči,
- je registriran in strokovno usposobljen za opravljanje dejavnosti,
- je zanesljiv, izkušen in ima zaposlene, ki so sposobni izvesti pogodbene zahteve,
- mu v zadnjih treh letih od roka za oddajo ponudb, ni bila izdana sodba ali upravna odločba, s katero bi mu bilo prepovedano opravljati dejavnost, ki je predmet javnega zbiranja ponudb,
- je ekonomsko in finančno stabilen in sposoben,
- izpolnjuje minimalno določeno stopnjo izobrazbe in kvalifikacije oseb, ki opravljajo dejavnost,
- se v celoti strinja z vsebino in pogoji tega javnega razpisa, razpisne dokumentacije in s predloženim vzorcem najemne pogodbe – priloga 6.
4) POGOJI NAJEMA:
- prodajno mesto se odda v najem za določen čas 3 let (36 mesecev),
- najemnik bo v objektu izvajal dejavnost prodaje sladoleda med poletno sezono in ostalih artiklov skladno z registracijo, izven poletne sezone,
- najemnina se obračunava mesečno in plačuje na podlagi izdanih računov v predpisanem roku. Račun se izda za mesec nazaj.
- najemnik nima pravice oddati prodajnega mesta v podnajem,
- najemnik je dolžan redno plačevati obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja,
stroške energije, vode, kanalščine in odvoza odpadkov, stroške zavarovanj in druge stroške, za katere se stranki dogovorita z najemno pogodbo.
- najemnik je dolžan dnevno čistiti okolico prodajnega mesta in sicer najmanj v oddaljenosti 10 m od prodajnega mesta,
- najemnik mora izpolnjevati z zakonom določene pogoje za opravljanje dejavnosti,
- najemnika bremenijo vsi stroški in riziki pridobivanja ustreznih dovoljenj za
obratovanje in poslovanje kioska ter vse davčne dajatve,
- najemnik ni upravičen do povračila morebitnih vlaganj v kiosk, razen, če se stranki o tem pisno sporazumeta, niti ne pridobi nobenih pravic na njem na podlagi vlaganj.
5) NAČIN ODDAJE JAVNE PONUDBE IN ROK ZA ODDAJO PONUDBE:
Ponudbe z dokazili pošljejo ponudniki PRIPOROČENO ali prinesejo OSEBNO (v vložišče) na naslov: Občina Postojna, Ljubljanska cesta 4, 6230 Postojna, v zaprti pisemski ovojnici obvezno z oznako na ovojnici »PONUDBA ZA ODDAJO SLADOLEDNEGA KIOSKA V NAJEM, ZA OBDOBJE MED 2019 IN 2022.«. Na ovojnici mora biti obvezno naveden naziv in naslov ponudnika.
Ponudbe morajo prispeti na naslov naročnika do dne 27.9.2019 do 10.00 ure. Ponudbe bodo po preteku razpisnega roka komisijsko odprte. Nepopolnih ponudb in ponudb, prispelih po razpisnem roku, komisija ne bo obravnavala. Ponudnik, ki je oddal ponudbo, ki vsebuje vse sestavine ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo, lahko tako ponudbo dopolni do odpiranja ponudb.
Ponudba in vsi dokumenti v zvezi s ponudbo morajo biti v slovenskem jeziku.
6) RESNOST PONUDBE
Vsak ponudnik je dolžan kot sestavni del ponudbe priložiti potrdilo o nakazilu varščine za
resnost ponudbe v višini treh izhodiščnih mesečnih najemnin oziroma 480,00 EUR (brez DDV) na račun Občine Postojna št. 0129-4010-0016-345.
Ponudnikom, ki na javnem zbiranju ponudb ne uspejo, se varščina vrne v roku osmih (8) dni od dokončnosti sklepa o izbiri v neobrestovanem znesku. Ponudniku, ki bo sklenil najemno pogodbo, se vplačana varščina ne vrne in se upošteva kot del vnaprej plačane najemnine, ki jo ureja točka 2) javnega zbiranja ponudb.
7) POSEBNE DOLOČBE O POSTOPKU JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB
Ponudbe, prispele po razpisnem roku ter nepopolne ponudbe bodo izločene in se jih ne bo obravnavalo.
Če komisija za oddajanje poslovnih prostorov v najem med ponudniki, ki so pravočasno oddali popolno vlogo, prejme več najugodnejših ponudb, lahko pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe.
Župan lahko brez obrazložitve ustavi začeti postopek razpisa do dneva sklenitve najemne pogodbe. V tem primeru se v roku osmih (8) dni od sprejetja take odločitve vrne vsem ponudnikom vplačano varščino v neobrestovanem znesku. Najemodajalec lahko po lastni presoji sklene, da bo zbiranje ponudb ponovil, lahko tudi s spremenjenimi pogoji.
Z najugodnejšim ponudnikom se sklene najemna pogodba najkasneje v petnajstih (15) dneh po dokončnosti sklepa o izbiri. Če najugodnejši ponudnik ne sklene pogodbe v tem roku, lahko najemodajalec podaljša rok za sklenitev pogodbe, vendar ne za več kot 15 dni, ali pa zadrži njegovo varščino. Če najugodnejši ponudnik ne podpiše pogodbe niti v podaljšanem roku, najemodajalec zadrži njegovo varščino.
Izročitev oziroma prevzem prodajnega mesta se opravi na podlagi primopredajnega zapisnika. Ugotovljene nebistvene pomanjkljivosti ne zadržijo predaje in izročitve prodajnega mesta.
8) POSTOPEK IZBIRE NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA
Odpiranje ponudb bo potekalo dne 27.09.2019 ob 12.00 uri v prostorih najemodajalca in ne bo javno. Ponudniki bodo o izboru oz. nadaljevanju postopka obveščeni najkasneje v 15 dneh od dneva odpiranja ponudb.
9) ROK VELJAVNOSTI PONUDBE
Ponudba mora biti veljavna še šestdeset (60) dni po roku za oddajo ponudb.
10) DODATNE INFORMACIJE IN RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Razpisna dokumentacija bo objavljena na spletni strani Občine Postojna www.postojna.si. Za vsa pojasnila v zvezi z oddajo v najem ter vpogledom v razpisno dokumentacijo se lahko obrnete na kontaktno osebo: Senjo Stres, tel. št. (05) 728-07-86, e-pošta: senja.stres@postojna.si.
Označba prodajnega mesta je na voljo v prilogi razpisne dokumentacije.
OBČINA POSTOJNA
IGOR MARENTIČ
Župan