TORBAR – varen in zanesljiv prevoz na zahtevo v občini Postojna
Z marcem v občini Postojni začne delovati Torbar –inovativna storitev prevoza po naročilu, ki omogoča enostaven, varen in cenovno dostopen prevoz po Postojni in njeni okolici. Torbar je prilagodljiv prevoz, namenjen vsem občankam in občanom, še posebej pa tistim, ki nimajo dostopa do osebnega vozila ali potrebujejo zanesljivo prevozno rešitev.
Kaj je Torbar in kako deluje?
Torbar je prevoz na zahtevo, ki v popoldanskem času omogoča enostavne in cenovno dostopne vožnje po občini Postojna. Cena ene vožnje v eno smer je le 1 evro!
Na voljo bosta dve vozili, ki bosta vozili od ponedeljka do petka med 15. in 21. uro.
Vstopna in izstopna mesta so vsa obstoječa avtobusna postajališča v občini Postojna ter druge vnaprej določene lokacije. Seznam lokacij je na voljo v aplikaciji, kjer so vnaprej določene točke jasno označene.
Prevoz lahko naročite preko mobilne aplikacije Toyota GO, sistem pa vam bo dodelil najbližje vozilo, ki vas bo odpeljalo do želene destinacije.
Podrobne informacije o storitvi lahko najdete v brošuri v priponki.
Kdo lahko uporablja Torbarja?
Storitev je namenjena vsem občankam in občanom, ki iščejo priročno alternativo osebnemu prevozu.
Potniki, ki potujejo samostojno, morajo biti starejši od 10 let oz. višji od 140 cm.
Kaj pa mlajši otroci?
Otroci, mlajši od 10 let ali nižji od 140 cm, morajo potovati v spremstvu. Spremljevalci so lahko tudi otroci, starejši od 10 let in mladoletniki, če to dovolijo starši, skrbniki oziroma rejniki otroka. V tem primeru je pri naročilu prevoza potrebno kupiti vozovnici za dve osebi – za otroka in spremljevalca.
Kako naročim prevoz?
Prevoz naročite preko mobilne aplikacije Toyota GO. Aplikacijo enostavno prenesete na svoj pametni telefon. Ob prvi uporabi vas bo aplikacija vodila skozi postopek registracije, nato pa omogoča hitro in enostavno rezervacijo ter plačilo prevozov.
Prenesite aplikacijo tukaj:
Postopek rezervacije prevoza:
1. izberite enoto Postojna,
2. vnesite naslov vstopnega in izstopnega mesta ter
3. izberete čas želenega prihoda na cilj.
Pomembno:
- Če prevoza v izbranem času ni mogoče izvesti, vam aplikacija ponudi alternativne ure prevoza.
- Če potrebujete prevoz za dve razdalji, morate rezervirati dva ločena termina.
- Rezervacijo je mogoče opraviti do 2 dni vnaprej, najkasneje do 23:59 pred želenim prevozom.
Torbar je pilotna storitev.
Torbar je pilotna storitev, s katero želimo ugotoviti, ali lahko takšen način prevoza dolgoročno izboljša dostopnost javnega prevoza v občini. Storitev bo na voljo do konca leta 2024, nato pa bomo na podlagi uporabe in odziva občanov ocenili možnosti za nadaljevanje.
Za boljšo predvidljivost povpraševanja po prevozih, bo za otroke, ki obiskujejo obšolske dejavnosti pri največjih ponudnikih v občini (Glasbena šola Postojna, KD Postojna, KK Orli Postojna in NK Proteus Postojna), rezervacijo možno opraviti do šest dni vnaprej. V tem primeru rezervacijo opravite s klikom na »Prevoz na dogodek«.
Ali lahko naročim prevoz za drugo osebo?
Prevoz lahko naročite za drugo osebo. Po opravljeni rezervaciji prejmete QR kodo, ki jo mora oseba, ki potuje, ob vstopu v vozilo pokazati vozniku.
Prevoz sem naročil/a za svojega otroka. Kako vem, da je Torbar varen?
Pri zbiranju mnenj o storitvi prevoza na zahtevo smo prejeli številne odzive, v katerih ste izpostavili predvsem varnost uporabnikov, še posebej otrok.
Zato aplikacija vključuje varen sistem obveščanja za starše.
1. Ko naročite prevoz za svojega otroka, prejmete QR kodo, ki jo otrok ob vstopu v vozilo pokaže šoferju.
2. Šofer kodo skenira, vi pa takoj prejmete obvestilo, da je otrok varno v vozilu.
3. Ob prihodu na ciljno lokacijo prejmete še eno obvestilo, da je otrok prispel na cilj.
Ali lahko prekličem rezervacijo?
Rezervacijo lahko prekličete do 12. ure na dan prevoza. Če prevoza ne prekličete in se ne pojavite na dogovorjenem mestu, bo kljub temu prišlo do bremenitve računa.
Kako vem, kdaj vozilo prispe?
Če je do prevoza manj kot 30 minut, aplikacija sproti prikazuje lokacijo vozila in predviden čas prihoda. V času, ko je potnik v vozilu, aplikacija prikazuje informacije o vozilu, vozniku in potrditveno QR kodo.
Ali Torbar nudi prevoze za večje skupine?
Da! Na istem računu lahko rezervirate do 7 prevozov za več potnikov.
Kaj storiti, če aplikacija ne deluje?
V primeru težav z aplikacijo se lahko obrnete na Toyota GO Helpdesk, ki je na voljo vsak dan od 9.00 do 15.00 ure na telefonski številki 030 709 709 ali preko e-pošte podpora@toyota-go.si.
O projektu
Projekt je del pobude ArtMED, ki poteka v okviru programa Interreg MED in je sofinancirana s strani Evropske unije.
Občina Postojna kot organizator in ponudnik storitve sodeluje s partnerjema Toyota GO in AV Living Lab. Toyota GO, ki že uspešno izvaja podobne projekte v drugih občinah, zagotavlja vozila in aplikacijo za enostavno uporabo storitve. AV Living Lab pa s svojimi bogatimi izkušnjami na področju mobilnosti prispeva strokovno svetovanje in razvoj inovativnih rešitev za še boljšo uporabniško izkušnjo.
Skupaj ustvarjamo sodoben in dostopen prevoz, ki povezuje skupnost in prinaša trajnostne rešitve za mobilnost prihodnosti.