Blagovne znamke
Iz vsebine delavnice:
- Razumevanje in pomembnost blagovnih znamk v podjetništvu
- Njen vidni del – logotip, slogan, ime… in nevidni del – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost , edinstvena zgodba …
- Dojemanje blagovne znamkevaših kupcev. Graditi identiteto, kakovost, zvestobo in premoženje v njihovih očeh – opazujmo in prisluhnimo jim!
- Orodja za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
- Razvoj blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
- Konkretne rešitve za vaše podjetje
Vabljeni! Udeležba je brezplačna. Več o projektu na www.inno.si.
Predavatelj mag. Dejan Šraml je podjetniški svetovalec in direktor Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec. Kot zunanji predavatelj sodeluje z IBS Mednarodno poslovno šolo Ljubljana. Pred zaposlitvijo v podpornem podjetniškem okolju je na Fakulteti za management Univerze na Primorskem vodil področje tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi. Bil je vodja primorske regije Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Zaključil je magistrski študij s področja managementa in podjetništva ter bil izvoljen v visokošolski in raziskovalni naziv asistent z magisterijem za področje managementa.
Lokacija: Podjetniški Inkubator Perspektiva Postojna, Veliki otok 44b, Postojna
Trajanje: torek, 11. junij 2019, od 10.00 do 12.00
Prijave in dodatne informacije: tamara.bergoc@inkubator-postojna.si, 031 257 222