Koraki do kvalitetnega marketinga in učinkovite prodaje
Vsebina delavnice: tekom delavnice bodo udeleženci spoznali osnove marketinga in osnove prodaje ter razliko med njima.
Pri osnovah marketinga bodo udeleženci spoznali:
- Kaj je prodajni lijak in kako ga oblikujemo?
- Zakaj in kako oblikujemo vabe, ki pritegnejo kupčevo pozornost?
Pri osnovah prodaje bodo udeleženci spoznali:
- 4 tipe kupcev
- 5 korakov prodaje v živo
- 5 korakov prodaje na spletu
Delavnica je zelo praktična. Udeleženci že na delavnici zastavijo osnutek marketinškega in prodajnega načrta.
Delavnico bo vodil Tomaž Stritar, izkušen podjetniški mentor, ki je že mnogim pomagal uresničiti poslovne ideje. Vsakodnevno se srečuje z ljudmi, ki želijo zagnati svoj posel, zato zelo dobro pozna pasti uresničevanja poslovnih idej. Njegovih delavnic in predavanj se je udeležilo že prek 5000 udeležencev iz Slovenije in tujine.
Predavatelj Tomaž Stritar.
Delavnica je namenjena startup podjetjem, potencialnim podjetnikom, prednost pa imajo udeleženci natečaja Inovativna Postojna 2019.
Prijave na: KLIK
Moderator: Nejc Konjevič, PIP
Več informacij na nejc.konjevic@inkubator-postojna.si.
******
Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«