Tic galerija prejemnik prestižne nagrade Travel and Hospitality Award
Turistično informacijski center Galerija pri knjižnici Bena Zupančiča v Postojni je tedni prejel prestižno nagrado, ki jo podeljuje specializirana turistična revija Travel and Hospitality.
Revija Travel and Hospitality (http://www.thawards.com) je pomemben vir informacij za sodobne popotnike in specialiste iz turističnega sektorja, saj zagotavlja objektiven vpogled v turistične trende, najbolj zaželene nove destinacije, življenjski slog sodobnih popotnikov in tudi gostoljubje.
Na njihovi spletni strani je zapisano, da je »Travel and Hospitality letno praznovanje odličnosti v vseh aspektih vrhunskih potovanj«. Njihovi popotniški strokovnjaki, skupaj s priznanimi sodniki potujejo po svetu z namenom, da svojim bralcem predstavijo najboljše hotele, zdravilišča, restavracije in tour operaterje.
Po besedah Petra Clementa, »award managerja« pri reviji in popotniškega blogerja, ki je TIC Galerijo osebno nominiral, pa so letos iskali nekaj drugačnega, posebnega, oziroma »točke odličnosti«.
Gospod Clement je letos poleti obiskal TIC Galerijo, ni se predstavil kot bloger, ne kot award manager pri reviji Travel and Hospitality, bil je le eden izmed množice popotnikov, ki nas vsako leto obiščejo. Turistična informatorka se je do njega vedla tako, kot se do vseh gostov, s strokovnim pristopom in pristno domačo gostoljubnostjo.
Gospod Clement je bil navdušen nad celotnim doživetjem, virom informacij, strokovnim pristopom, prijaznostjo ter tudi samim izgledom Turistično informacijskega centra v katerem najdete zbirko unikatnih izdelkov, ki so nastali izpod rok domačih ustvarjalcev in spominke, ki temeljijo na lokalnih zgodbah in legendah.
Res, da smo majhni in res, da smo le turistično informacijski center, vendar pa smo uspeli dokazati, da se lahko marsikaj naredi s kreativnostjo, pristnostjo in veliko pozitivne energije. Zanimivo je, da nam morajo obiskovalci povedati, da smo res dobri v tem kar delamo.
Že v Viziji in strategiji občine Postojna je povzeto, da si vsi prizadevamo za celosten pristop trajnostnega turizma in da je ta pomemben tako za domačine kot za obiskovalce. Vodilo pri tem je razumeti gosta, kaj si ta želi in kako se obnaša tako, da lahko naša destinacija ostane konkurenčna. Z decentralizacijo turistične ponudbe in aktivnejšim trženjem naravnih parkov, kolesarjenja, pohodništva, doživljajskih vsebin, obiskov tematskih muzejev, Postojna postaja priljubljena in prepoznavna destinacija z neokrnjeno naravo, odgovornim ravnanjem do okolja in razvojem turizma, ki prinaša pozitivne rezultate za vse. In še enkrat, v razvoj na vseh področjih smo vključeni vsi, ki v tu živimo in delamo. V kolikor se bomo lokalni prebivalci počutili prijetno, zadovoljno, bodo to občutili tudi obiskovalci – in to je odraz uspešne destinacije.
Tekst: Špela Gacin, vodja OE Turizem Zavoda Znanje