Hvala za zaupanje
Kakovost javne uprave in zadovoljstvo državljanov vpliva na uspešnost celotne države, zato si prizadevamo, da bi bile javne storitve čim bolj dostopne, kakovostne, enostavne in prijazne za uporabnike. Na Ministrstvu za javno upravo so tako v januarju 2018 vzpostavili projekt merjenja zadovoljstva uporabnikov javnih storitev. Rezultati zadovoljstva strank s postojnsko občino so zelo vzpodbudni, kar je opaziti iz poročila, ki smo ga te dni prejeli z ministrstva.
Prvo in najbolj pomembno vprašanje je bilo glede vljudnosti zaposlenih. V povprečju so ljudje vljudnost in pozornost zaposlenih na Občini Postojna ocenili kot tudi strokovnost in usposobljenost ocenili s povprečno oceno 4,43.
V anketi so bili uporabniki vprašani tudi o tem, ali so se pred obiskom na občini pozanimali, katere dokumente potrebujejo s sabo. Izmed teh, ki so informacije poiskali pred obiskom organa, so jih večinoma iskali na portalu eUprava in po telefonu, kjer je po informacijah spraševala tretjina vprašanih. Pod »drugo« so največkrat navedli: osebno na občini, delodajalec, prijatelji in znanci. Tisti, ki so informacije iskali na portalu eUprava, so le te našli brez težav saj je bilo takšnih kar 70 odstotkov, po telefonu pa je bil odstotek še malce višji (76 odstotkov).
Več podatkov si lahko preberete v priloženem poročilu.