Nahajate se:
Uspešno leto za Zavod Znanje Postojna
Uspešno leto za Zavod Znanje Postojna
17. 10. 2017
Izbrisan U.
1494
Zavod Znanje Postojna je danes v Notranjskem muzeju Postojna pripravil novinarsko konferenco, na kateri so predstavili reprezentativne podatke o poslovanju v letošnjem letu in načrte za prihodnost. "V dobrem letu dni je zavod zaživel v okviru dejavnosti, za katere je bil tudi predviden, vendar teh aktivnosti do zdaj ni realiziral," je uvodoma poudarila Vladka Krese, direktorica zavoda in dodala, da s strateškim razvojnim pristopom, kadrovskimi okrepitvami in konsolidiranjem financiranja danes Zavod Znanje združuje šest organizacijskih enot in Večgeneracijski center – Točke moči. "Delež financiranja ustanoviteljice, to je Občine Postojna, znaša dobrih 35 odstotkov, kar potrjuje, da smo kot institucija zelo uspešni na pridobivanju dodatnih zunanjih, evropskih in nacionalnih sredstev iz razpisov," je še poudarila direktorica. Sicer pa so poslovanje posameznih enot predstavile vodje - Katja Jordan za OE Kulturni dom Postojna, Špela Gacin za OE Turizem, Tina Bazjako za OE Ljudska univerza Postojna, Tina Poljšak kustos pedagod za Notranjski muzej Postojna, Tamara Bergoč za OE Podjetniški inkubator Perspektiva in dr. Nina Vanita Hočevar za Večgeneracijski center - Točka moči.
Skupna ugotovitev je bila, da je največ energije in aktivnosti v zadnjem obdobju bilo posvečenih ravno kadrovskim okrepitvam, v okviru katere zdaj delujejo Organizacijske enote. Napredek je zaznati na vsebinskem in infrastrukturnem področju, saj so uspeli uspešno povezati vsebine in izvajanje teh na relaciji med ustanoviteljem, med organizacijskimi enotami in tudi na relacijah med civilno sfero ter nevladnimi organizacijami – društvi in posamezniki. Glede na potrebe in izvajanje dejavnosti ter programov so na zavodu okrepili proračun v okviru financiranja (konsolidacija občinskega proračuna, financiranje s strani države in tržni programi) ter na novo ustvarili sedem delovnih mest, ki so financirana izključno iz razpisov, nove kadrovske potrebe pa napovedujejo tudi za prihodnje leto. "Takšna oblika vsebinske in kadrovske krepitve bo naša usmeritev, sploh v okviru nove razvojne evropske in nacionalne finančne perspektive," napovedujejo na zavodu, kar potrjujejo tudi pretekli rezultati. V zadnjem letu so namreč uspeli krepko povečati prihodke iz naslova tržnih dejavnosti, saj so konsolidirali in povečali ponudbo tako tržnega programa na področju turizma, kot tudi na kulturnem in izobraževalnem področju. Pri tem je potrebno poudariti, da je Zavod Znanje Postojna javni zavod, ki mora zagotavljati čim večji in čim širši nabor brezplačnih vsebin, zato vse tržne viške usmerjajo nazaj v osnovno dejavnost, to je zagotavljanje kakovostnih vsebin in vzdrževanje infrastrukture.
"Zaznali smo izrazit pozitivni učinek, predvsem na področju povečanega obiska, prodaje tržnega programa in vsebin (abonmaji, koncerti …). Tega beležimo tudi na udeležbi na brezplačnih javnih dogodkih, ter na tako imenovanem mehkem področju. S povezovanjem različnih akterjev bolj učinkovito zadovoljujemo potrebe lokalne skupnosti in regije na področju kulture, turizma, in izobraževanja, s čimer udejanjamo naše poslanstvo," je bil zaključek novinarske konference.
Skupna ugotovitev je bila, da je največ energije in aktivnosti v zadnjem obdobju bilo posvečenih ravno kadrovskim okrepitvam, v okviru katere zdaj delujejo Organizacijske enote. Napredek je zaznati na vsebinskem in infrastrukturnem področju, saj so uspeli uspešno povezati vsebine in izvajanje teh na relaciji med ustanoviteljem, med organizacijskimi enotami in tudi na relacijah med civilno sfero ter nevladnimi organizacijami – društvi in posamezniki. Glede na potrebe in izvajanje dejavnosti ter programov so na zavodu okrepili proračun v okviru financiranja (konsolidacija občinskega proračuna, financiranje s strani države in tržni programi) ter na novo ustvarili sedem delovnih mest, ki so financirana izključno iz razpisov, nove kadrovske potrebe pa napovedujejo tudi za prihodnje leto. "Takšna oblika vsebinske in kadrovske krepitve bo naša usmeritev, sploh v okviru nove razvojne evropske in nacionalne finančne perspektive," napovedujejo na zavodu, kar potrjujejo tudi pretekli rezultati. V zadnjem letu so namreč uspeli krepko povečati prihodke iz naslova tržnih dejavnosti, saj so konsolidirali in povečali ponudbo tako tržnega programa na področju turizma, kot tudi na kulturnem in izobraževalnem področju. Pri tem je potrebno poudariti, da je Zavod Znanje Postojna javni zavod, ki mora zagotavljati čim večji in čim širši nabor brezplačnih vsebin, zato vse tržne viške usmerjajo nazaj v osnovno dejavnost, to je zagotavljanje kakovostnih vsebin in vzdrževanje infrastrukture.
"Zaznali smo izrazit pozitivni učinek, predvsem na področju povečanega obiska, prodaje tržnega programa in vsebin (abonmaji, koncerti …). Tega beležimo tudi na udeležbi na brezplačnih javnih dogodkih, ter na tako imenovanem mehkem področju. S povezovanjem različnih akterjev bolj učinkovito zadovoljujemo potrebe lokalne skupnosti in regije na področju kulture, turizma, in izobraževanja, s čimer udejanjamo naše poslanstvo," je bil zaključek novinarske konference.