Upravna enota Postojna danes že v novih prostorih
Baša je izrazil zadovoljstvo, da po dolgih letih upravna enota ne bo več poslovala v prostorih Občine Postojna, saj ljudje pogosto niso vedeli, za katere zadeve je pristojna ena in za katere druga institucija. »V grobem rečeno, pri nas urejamo nove osebne dokumente, prijavo prebivališča, zadeve tujcev, matične zadeve, društva, prireditve, orožje, vozila in vozniki, pravne overitve, digitalno spletno potrdilo, zadeve vojaških veteranov ter kmetijske in gradbene zadeve.«
Novi prostori so bolj prijazni tako do zaposlenih kot dri strank. »Prostori so predvsem bolj funkcionalni. Uslužbenci so dobili prijetne pisarne, ki niso natlačene, saj gradiva hranimo drugje, stranke pa bolj udobne in pregledne prostore z večjimi čakalnicami.« Poslovali bodo starem urniku. Uradne ure imajo v ponedeljek in torek od 8. do 15. ure s pavzo med 12. in 13. uro, v sredo od 7.30 do 17.30, prav tako s pavzo, v petek pa od 8. do 13. ure brez pavze. »Občanom priporočam, da prej pokličejo in se naročijo,« pravi Baša.
V prenovljeni stavbi imajo na voljo 1.430 kvadratnih metrov površin, na 350 so pisarne, na 310 spremljajoči prostori, velik del pa prestavljajo skupni in komunikacijski prostori. Stavba v Gregorčičevem drevoredu je bila po ukinitvi Policijske uprave Postojna leta 2011 prazna deset let. Leta 2017 jo je notranje ministrstvo odstopilo ministrstvu za javno upravo, ki jo je obnovilo. »Obnovljena je bila pod konzervatorskim nadzorom. Kljub temu da je konstrukcijsko ojačana, so ohranili veliko snovnih elementov, fasado, stopnišče, kamnite obloge, notranja vrata … Prednost stavbe je tudi, da ima razkošno avlo, ki jo bodo lahko uporabljali za poročne obrede,« je še povedal Baša. Slavnostno jo bodo namenu predali v začetku decembra. Petra Trček za Notranjsko primorske novice.